Wednesday, October 19, 2011

BLOG REVIEW : BLOGBEGINSATFORTY

Salam singgah blog,

Blog Review kali ni pasal pakcik GEDEK yang memulakan blognya pada March 2009. Harap ini betul ye pakcik Gedek. Yang menariknya pasal blog pakcik Gedek ni, dia adalah camwhorer atau kata lainnya gila kamera. Bukan gila kamera yang jumpa kamera je nak jahanamkan, tapi sangat suka ambil gambar. Dan setiap gambar, pasti ada gambar dia sendiri. Cool kan?
SELF-PORTRAIT DAILY


Pakcik Gedek ni jugak sukakan group hug. Wah, group hug tu crime ke? Group hug secara maya lah. Tapi saya tak tahu aplikasi group hug ni dibuat diluar atau tak. Hikhikhik.

Apa-apa pun, tak silap Tijah inilah satu-satunya blog yang berani memaparkan wajah sendiri, almost everyday  . Pakcik Gedek, pakcik memang cool. Kalau nak kenal dengan lebih lanjut dan membaca short entri yang boleh buat kita ketawa, pergi ke blog dia. Jom terjah blog Pakcik Gedek!!

8 comments:

wahida said...

bila ko nak review blog aku lak? ekekekek...


ko sihat nok?

tukar link lagi ke? aku follow terus sini...cepat follow aku...

bujal X said...

geng saya tu! he~~

mas saari said...

salam perkenalan..
blog uncle gedek memang cool!

World of Azketom said...

Wahida : Aku akan letak kau dalam waiting list nok...jgn risau, masamu akan tiba jua. hahahaha

World of Azketom said...

Bujal X : huh, awak dengan uncle Gedek itu sama sahaja. hikhikhik

World of Azketom said...

Mas Saari : Salam perkenalan juga :) Saya pun fikir blog beliau cool.

al-lavendari said...

memang dia genius .. saya juga selalu godek blog dia.

World of Azketom said...

Ayahanda Al-Lavendari : saya pun suka juga, kreatif. Sekurang-kurangnya dia tak kehausan idea. hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...